مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-23سياسي

فارس من| دهکده گل های کرمان را از بلاتکلیفی خارج کنند


جمعی ازمالکان دهکده گل ها شهر کرمان از مسؤولان خواستار تعیین تکلیف عوارض قانونی زمان تغییر کاربری و ارائه خدمات زیرساختی اعم از آب، برق، گاز و.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، جمعی از مالکان دهکده گل ها در کرمان با درخواست از مسؤولان قضایی و اجرایی استان درخواست دارند با توجه به مختومه شدن پرونده های تغییر کاربری این دهکده نسبت به تعیین تکلیف عوارض قانونی زمان تغییر کاربری، نسبت به ارائه خدماتی نظیر آب، برق و سایر زیرساخت ها در این دهکده از آنان حمایت کنند.

متن این درخواست به شرح زیر است: سلام علیکم احتراما ما جمعی از مالکان دهکده یک هزار خانواری گل ها علی رغم صدور آرای قطعی از محاکم قضایی در کرمان و مختومه شدن پرونده های تغییر کاربری این دهکده با قرار موقوفی تعقیب مالکین و اعتبار پروانه های ساخت بر اساس آرای شعب 33 و 40 دیوان عالی کشور و دادگاه های تجدید نظر سه و پنج کرمان اما متاسفانه تاکنون همچون 20 سال گذشته از دریافت خدمات دولتی اعم از آب، برق، گاز و.

محروم مانده ایم.

با توجه به اینکه دستگاه های اجرایی و استانداری ممانعت اداره بازرسی استان کرمان را دلیل این ترک فعل و عدم اجرای دادنامه های قطعی می دانند، از مسؤولان ارشد قوه قضاییه و دولت به ویژه سازمان بازرسی کل کشور، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت کشور خواهشمندیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دهکده گل های کرمان را از بلاتکلیفی خارج کنند

فارس من| دهکده گل های کرمان را از بلاتکلیفی خارج کنند